مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1396 ساعت 14:252018-01-26بين الملل

صحبت های کیسینجر در باب "ناکامی سیستماتیک نظم جهانی"


وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و مشاور امنیت ملی ریچارد نیکسون و جرالد فورد، روسای جمهوری اسبق این کشور به همراه وزیر امور خارجه دوران ریگان در کمیته خدمات مسلح سنا حضور پیدا کرده و به بررسی تهدیدهای رو به رشد "هولوکاست اتمی" از طریق فرسایش همبستگی .

- صحبت های کیسینجر در باب "ناکامی سیستماتیک نظم جهانی" کیسینجر و شولتس وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و مشاور امنیت ملی ریچارد نیکسون و جرالد فورد، روسای جمهوری اسبق این کشور به همراه وزیر امور خارجه دوران ریگان در کمیته خدمات مسلح سنا حضور پیدا کرده و به بررسی تهدیدهای رو به رشد "هولوکاست اتمی" از طریق فرسایش همبستگی بین المللی به جای تثبیت آن پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، هنری کیسینجر، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و مشاور امنیت ملی ریچارد نیکسون و جرالد فورد، روسای جمهوری اسبق این کشور به همراه جورج شولتس، وزیر امور خارجه دوران رونالد ریگان، رییس جمهوری پیشین آمریکا در این نشست درباره تغییرات آب و هوایی، هولوکاست اتمی و ظهور فناوری های پیشرفته صحبت کردند.

کره شمالی کیسینجر در این نشست گفت: نگرانی من این است که اگر کره شمالی ظرفیت نظامی اتمی داشته باشد تاثیر آن بر گسترش تسلیحات اتمی ممکن است اساسی به نظر برسد چون اگر کره شمالی بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های کیسینجر در باب "ناکامی سیستماتیک نظم جهانی"

صحبت های کیسینجر در باب "ناکامی سیستماتیک نظم جهانی"